Etusivu
Ilmoittaudu
Mikä On Roso Games?
Roso Games Lyhyesti
Roso Gamesin Historia
Yhteystiedot
Oppimisjärjestelmä
Suomi
Suomi
English
Login
✕
Home
Courses
2 – It’s all coming together
2 – It’s all coming together
Curriculum
4 Sections
25 Lessons
Lifetime
Expand all sections
Collapse all sections
Pelisuunnittelun perusteet
10
1.1
Pelisuunnittelu yleisesti
5 Minutes
1.2
Miksi pelaamme pelejä?
5 Minutes
1.3
Pelisuunnittelun periaatteet
5 Minutes
1.4
Pelisuunnittelun peruspilarit
5 Minutes
1.6
Gameplay loop
7 Minutes
1.7
Pelimekaniikat
10 Minutes
1.8
Pelaajien odotukset ja palaute pelaajille
5 Minutes
1.9
Pelituntuma ja toivottu käyttäjäkokemus
3 Minutes
1.10
Designin selkeys ja sen tarkoituksenmukaisuus
6 Minutes
1.11
Itsestäänselvyydet peleissä
4 Minutes
Prototyypittäminen
4
2.0
Prototyyppi
10 Minutes
2.1
Hyväksy rajoitteet ja arvosta niitä
2 Minutes
2.3
Prototyyppien assetit
3 Minutes
2.5
Prototyypistä itse peliin
1 Minute
Peli: Fysiikka pallo
9
3.0
Luodaan uusi projekti
7 Minutes
3.1
Luodaan pallo ja taso
12 Minutes
3.2
Tehdään pallosta liikuteltava
15 Minutes
3.3
Lisätään peliin maali
12 Minutes
3.4
Lisätään helppo reset-mekaniikka
25 Minutes
3.5
Lisätään peliin ääniefektit
12 Minutes
3.6
Lisätään esteitä ja pisteytys
25 Minutes
3.7
Dynaaminen UI
7 Minutes
3.8
Peliprototyypin jatkaminen
5 Minutes
Yhteenveto
2
4.0
Yhteenveto #2
12 Minutes
4.1
Kotitehtävät #2
8 Minutes
This content is protected, please
login
and
enroll
in the course to view this content!
Modal title
Main Content